PERSONAL| Antwerp press days AW1516: Styled by PRStyle and welcomed at Oona Welcome Days

Hallo daar!

Zoals afgelopen zaterdag beloofd heb ik voor jullie nog een verslag van de twee andere PR bureau’s die me uitnodigden voor hun persdagen, vorige week.

Namelijk:

PR Style en Oona! 

Beginnen doen we bij het begin.

De derde stop op mijn to go- lijstje was PR Style. Zij zijn bezig met Food & Travel, Health & Beauty, Fashion & Jewelry, Culture en ook Real Estate & Interior Design. Deze keer draaide het vooral rond dranken, juwelen, beauty & verzorging en multimedia- accessoires.

image_00030

Uriage

image_00040

Diamond Rock Champagne

image_00027

The Kase

image_00036

Food and drinks, yummy for the tummy!

image_00039

Sal y Limon. Uit hun nieuwe (en echt prachtige) collectie mocht ik een armband kiezen. Er waren zoveel verschillende mooie kleurtjes en opdrukken dat ik niet wist de welke.

image_00043

Uiteindelijk koos ik voor die charmante, stijlvolle, zwarte exemplaar met als opdruk ‘Amore’. Ja, als de liefde er nog niet is moet je die ergens anders al halen 😉  Wat denken jullie er van? Goed gekozen?

Hierna vervolgde ik mijn tocht naar Oona, wat ook de laatste halte was van de tour.

Samen met Pauline (van FairyGodMotherr) en Eva (van Evabblogt) trok ik naar de Rijnkaai. Al veel goeds was me ter ore gekomen en de sfeerfoto’s op Instagram zagen er veelbelovend uit. Het was een goede keuze om hier als laatste naartoe te gaan, want vele collega bloggsters waren er ook op dat moment (o.a. Lauren Kaisz van Colours of my joy).

image_00042

Hashtaggen gebeurde onder #oonawelcomedays. Check Instagram maar!

image_00045

image_00048

Een super- lekkere, lichte lunch: Tomaat- Sinaasappel soep, brood en een Tao.

image_00049

image_00053

Ikea

image_00056

image_00060

image_00046

Komono

image_00063

Teva

image_00021

Mijn outfit van die dag is het best te omschrijven als Casual meets Summer Chic:

  • Black Basic Shirt: Forever 21
  • Jeans: New Look
  • Sleehak espadrilles: Onbekend
  • Handtas: Even and Odd

Zo, de online tour langs alle vier de PR bureau’s is voorbij. Beide dagen vlogen voorbij, want zo gaat dat met alle leuke momenten. Een dikke merci aan alle PR bureau’s, pr- verantwoordelijken, mede- bloggers,… Ik kan al niet wachten tot de nieuwe collecties in de winkels liggen en de volgende persdagen er zijn!

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

3 gedachten over “PERSONAL| Antwerp press days AW1516: Styled by PRStyle and welcomed at Oona Welcome Days

  1. Leuk verslag! Die espadrille sleehakken zien er mooi uit! Misschien een tip voor de toekomst: ik zou het helemaal geweldig vinden als je je foto’s iets groter zou maken, dan kunnen we alles nog beter zien 🙂

    Like

Geef een reactie

