PERSONAL| Got Liebster Award’ed

Hallo daar!

Deze ochtend werd ik door Shannen van Coeur Belgique genomineerd voor iets:

de Liebster Award!

Liebster-Award-Discover-New-Blogs

De wat? Een online award, die in het leven is geroepen om bloggers en lezers te laten kennismaken met blogs (die minder dan 200 Bloglovin volgers hebben) die ze voordien nog niet kenden.

Hiervoor moet ik 11 vragen beantwoorden en tussen de 5 en 11 nieuwe bloggers nomineren. De nominatie gaat redelijk moeilijk zijn, aangezien de meesten die ik ken de tag al hebben gedaan.

Klaar? Actie!

1. Wat maakte dat je begon met bloggen?
Vroeger schreef ik mijn verhalen en avonturen op in dagboeken. Toen ik dat vergroeid was kwam ik Facebook tegen. En dat werd ik ook beu. Hierna volgde Instagram, waar ik met foto’s en een klein tekstje kon werken. Maar ook dat was niet genoeg. En zo begon ik met ‘Life On Sneakers’.
2. Wat is het coolste ding dat je al mocht doen vanwege het bloggen?
Goh, da’s een moeilijke… Heel cool is om de mensen achter blogs/merken/… te kunnen ontmoeten natuurlijk. Maar als het echt gaat om een activiteit: de shoot van Coca- Cola Belgium! Ik wil ter-u-u-u-g.
3. Wie is je favoriete blogger/bloggster/inspiratie?
Mijn favoriete blogster op het moment is Joya Kenens van Seen By Joya. Ik hou van haar stijl in schrijven, foto’s,… En zo blij als wat had ik al de eer haar een paar keer te ontmoeten. Ahja: volg haar zeker op Instagram, pretty pictures gegarandeerd!
4. Als je maar één gerecht voor de rest van je leven zou mogen eten, wat zou dat zijn?
Spaghetti! Als van kleins af aan ben ik daar verzot op. Zet een grote pot voor mijn neus en weet maar zeker dat ik die opeet zonder het beu te worden πŸ˜‰
5. Wat is je favoriete kleur van lipstick?
Dieprood. Altijd al een zwak voor gehad. Nu je ’t vraagt: ik zou dat wat vaker moeten dragen, lipstick, want het is niet mijn meest gebruikte beauty product.
6. Van welke stijl wens je dat ze je zou staan?
Sneakers onder een kleedje/rokje! Al talloze keren probeerde ik sneakers en kleedjes/rokjes in verschillende modellen te combineren maar het lukt maar niet goed. Please, let there be a miracle one day!
7. Zomer of winter en waarom?
Zomer. Waarom? Zon, zee, strand, ijsjes, relaxen,… En ook topjes, flip-flops,… Laat de zomer van 2015 al maar komen!
8. Wie is jou ‘celebrity crush’, mannelijk en vrouwelijk?
Mannelijk: Robert Downey Jr.
Vrouwelijk: Emma Watson.
9. Wat is je favoriete item in je kleerkast en waarom?
Mij blauw-wit oversized hemd. Supergezellig in de winter, superfris en speels in de lente en zomer. Already spotted op mijn Instagram trouwens?
11117704_879162428793540_541517457_n
10. Backpacken of een luxueus resort?
Backpacken! Voor honderd procent. Terug naar de natuur, puur ontdekken,… Op die manier wil ik later heel veel van de wereld zien. Wanna join?
11. Wat is jou favoriete fantasie wereld zoals ‘Harry Potter’, ‘Star Wars’, ‘The Hunger Games’, ‘The Maze Runner’, ‘Lord of the Rings’, etc. en waarom?
Eerlijk: geen enkele. Ik heb niks met fantasiewerelden. De echte wereld is goed genoeg voor mij. Wat niet wegneemt dat ik van de films en boeken ervan hou πŸ˜‰
Ziezo, dat was tof!
Zoals ik al zei in het begin van deze post is het moeilijk om vijf, zes, acht of elf bloggers te nomineren.
Daardoor nomineer ik maar één iemand:
Melissa, van nog-te-komen-blog Brunette On Trend!
11 vragen voor jou:
  1. Van waar het gedacht om een blog op te starten?
  2. Nooit meer shoppen of nooit meer chocolade eten?
  3. Wat is je favoriete bleit- film?
  4. Welk gerecht zou je nooit of te nimmer eten?
  5. Netflix of een avondje cinema?
  6. Zou je ooit een extreme sport aandurven?
  7. Omschrijf jezelf in 5 woorden.
  8. Reizen doorheen Europa of doorheen Afrika?
  9. Grootste verslaving?
  10. Wat is je favoriete make- up product?
  11. Je haar kort knippen of laten kleuren in alle kleuren van de regenboog?

Veel plezier ermee πŸ˜€

Tot blogs!

Veel liefs,
Margot

9 gedachten over “PERSONAL| Got Liebster Award’ed

    1. Nog eens bedankt om me te nomineren hΓ©, keek echt al uit naar het moment waarop het mijn beurt was. Spaghetti bolognaise for life! πŸ˜€ goeie keuze hΓ© πŸ˜‰ Xx

      Like

  1. Zo leuk om meer te leren over u πŸ˜€ die mannelijke celeb crushes; top antwoord! Zou net hetzelfde antwoorden! Fantastische kerel πŸ˜‰
    Kleedjes/rokjes met sneakers, geweldige combinatie! Maar inderdaad, niet zo gemakkelijk 😦

    Liked by 1 persoon

    1. En er is nog veel meer hoor πŸ˜‰ binnenkort komt er nog een tag, dus opletten geblazen! Blijkbaar valt hij erg in de smaak hier πŸ˜€ heb het een keer aangedurfd op een feestje, voor comfort, maar toch niet zo geslaagd als ik dacht :p Xx

      Liked by 1 persoon

      1. Hoe kan Robert Downey Jr. nu niet geslaagd zijn bij mensen? Heerlijke kerel πŸ˜€
        En toppie! Kijk al uit naar de volgende tag! Door de Liebster Award in te vullen, merkte ik hoe leuk het is om zo feitjes over jezelf te delen met anderen! Best grappig πŸ˜€ Dus inderdaad fijn om iets meer mee te doen πŸ˜‰

        Like

Geef een reactie

