PERSONAL| Antwerp press days AW1516: ImPRESSed by Pravda Pressroom and MaisonPR

Hallo daar!

De press days zijn over, de stress dus compleet weg. Met velen ontdekten we nieuwe merken, leerden we nieuwe mensen kennen,… De afgelopen twee dagen bezocht ik een viertal PR bureau’s. En vandaag neem ik jullie mee naar de eerste twee:

Pravda Pressroom & MaisonPR.

Laten we starten!

De uitnodiging van Pravda Pressroom was veel te uitnodigend om niet te gaan. Eenmaal binnen in hun big pressroom, vielen me twee zaken in het oog: het supermooie logo én de koffiebar- kar van Vascobelo.

image_00001

image_00017

Na een superfijne ontvangst nam ik maar al te graag een drankje aan, geschonken in de mooiste bekers die ik ooit zag, om zo te gaan snuisteren in alle hoekjes.

image_00019 

Naast bekendere merken zoals Women’s Secret, Garcia, IKKS, Springfield,… waren er ook merken aanwezig die bij mij geen belletje deden rinkelen. Eskimo?  Edith & Ella? Gelukkig kreeg ik de nodige uitleg bij elk merk en zijn we zo helemaal mee. Hieronder een kleine impressie:

image_00018 Springfield

 image_00003

Edith & Ella

image_00007

Fratelli Rossetti

image_00008

Happy Socks

image_00020

De outfit die ik droeg:

  • Jeans hemd: New Look
  • Basic Grey Shirt: Forever 21
  • Jeans: New Look
  • Sneakers: Converse
  • Handtas: Even and Odd 

Met de zon op mijn snoet reed ik richting ’t Eilandje, naar de volgende stop op mijn lijstje: MaisonPR. Een kleine, maar zeer fijne locatie. Namelijk: de mooie bohemian pop-up van Monique Stam! Een mix van bekende merken, nieuwe ontdekkingen,… Kijk maar!

image_00028

Keds

image_00023

SpaRitual

image_00025

image_00022

Voilà! Volgende week staat er nog meer ontdek plezier voor jullie op het programma, want dan neem ik jullie mee naar de twee andere persbureau’s die ik bezocht.

Een fijn weekend gewenst en tot blogs!

Veel liefs,

Margot

2 gedachten over “PERSONAL| Antwerp press days AW1516: ImPRESSed by Pravda Pressroom and MaisonPR

Geef een reactie

