Press Days AW15: My first time

Hallo daar!

Vandaag zijn in Antwerpen de AW15 Press Days gestart. What does that mean? Public Relation bureau’s openen hun deuren voor vrienden van de pers, bloggers, fashionista’s en BV’s, om zo de nieuwe collecties van tientallen merken voor te stellen. Supertof dus!

Deze persdagen zijn de eerste keer voor mij… Ik kende het al wel, via wat opzoekwerk op andere blogs. Maar het was verschieten toen de eerste uitnodiging in mijn mailbox belandde! En zelfs bij de tweede en derde geloofde ik het nog niet… Want mijn blog bestaat nog geen 3 maanden (groentjes alarm!) en zo had ik dus geen gedacht van hoe die persbureaus bij mij terechtkwamen. En mij wouden uitnodigen.  Misschien raad je het al (of nog niet, kan ook): Ik heb last van…

Press Days Stress

Al dagenlang spoken er tal van vragen door mijn hoofd. Enkele voorbeelden:

1. Shit, wat moet ik aandoen?! Een tof t-shirt met jeans en sneakers? Of toch dat ene jurkje met die nieuwe sandalen? Zou ik mijn nagels lakken? Misschien een halsketting? Neen. En welke handtas? Aaaaaargh!

2. Zullen er mensen zijn die ik ken? Zo nee, wat moet ik dan doen?

3. Hoe moet ik mij zelfs voorstellen? Hey, ik ben Margot, ja, Life On Sneakers, ja… *gênante stilte van mijn kant*

4. Mag ik daar van eten/drinken, dat vastnemen/passen/…?

5. Zou ik uitleg vragen? Nee, nee. Gewoon even rondzien. Ik ken dit merk eigenlijk niet. Misschien toch maar hulp ‘roepen’?

6. Ik ga stilaan eens door. Even naar de pr- dames. Hoe moet ik zelfs zeggen dat ik doorga? Mag ik hun voornaam eigenlijk zeggen? 

En zo nog een paar zaken 😉

Maar dat het fijn gaat worden, dat wel. Daar maak ik me geen zorgen om!

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

9 gedachten over “Press Days AW15: My first time

  1. Wauw, wat een eer dat je uitgenodigd wordt! Zeker als je blog nog geen 3 maanden bestaat, dat zou je helemaal niet zeggen! Ik lijk pas een MEGA groentje tegenover jou en jouw blog 😀 Je gaat dat goed doen! Ik duim en kijk uit naar de rest 😉

    Like

      1. Ik geloof wel dat je een topblogster kan worden 😉 Ik had helemaal niet door dat je nog geen 3 maanden een blog had. Ik dacht echt dat je dat al véél langer had, gewoon omdat je zo goed overkomt 😀 Geloof me, ik zeg dit niet om te slijmen, maar je bent een voorbeeld voor mij hoor 😀

        Like

Geef een reactie

