CURRENTLY LOVING: April

Hallo daar!

De maand april komt stilaan op zijn/haar einde. Tijd om eens te kijken naar enkele zaken die mijn hart in deze prachtige, toffe en ook wisselvallige maand (ik kijk naar jou Moeder Natuur!) hebben gestolen.

  1. Muziek: Dotan- Hungry

Dotan- Hungry

Het lied zelf is al (iets meer dan) een jaar oud. Maar in het begin kon ik het absoluut niet smaken, het leek voor mij te veraf van zijn eerste hit ‘Home’. Dat kwam veelal omdat mijn stomme ik alleen maar gefocust was op de melodie, het geluid en niet op de tekst. Toen ik, via een Youtube-fimpjes-kijken-en-zien-waar-ik-uitkom, een lyric video ervan tegenkwam en de tekst dus zàg, begon mijn oneindige liefde voor dit lied.

2. Mode: Open derbies by Sarenza

11160195_877113718998411_1036068426_n

Deze white open derbies, en in mijn ogen pièces unique, van Serenza sprongen me vandaag in het oog op Instagram (topsecretcommunication). Wit is in nu en de combinatie van klassieke derby veterschoen en sandaal totally rocks!

3. Reizen: Barcelona

a2293920fab590eb3dea6b55c5735f63

Eigenlijk is dit al een heel lange ‘currently loving’. Maar nu nog meer omdat de plannen voor het zomerbezoek aan Barcelona stilaan vorm beginnen krijgen. En gaan snuisteren op La Boqueria staat alvast op de must do- lijst!

4. Quote: ‘Attention is the rarest and purest form of generosity’, Pinterest

7bfda0e0617cb8bec17c0de348005aa8

Deze quote stond een tijdje geleden helemaal bovenaan op mijn Pinterest homepage, recht in mijn vizier. Vertaald: Aandacht is de zeldzaamste en zuiverste vorm van vrijgevigheid. Deze woorden maakten iets in mij los, ze doen iets met me, dat ik tot vandaag nog steeds niet goed kan beschrijven.

5. Foto: Kijken naar Rechteroever, vanaf Linkeroever (Antwerpen)

 11081270_858947310815052_721568649691329740_n

Deze foto werd al enkele weken geleden genomen door een klasgenote. Voor een wedstrijd moest zij nog één foto insturen. Na een tijdje shooten bekeken we de foto’s en besloten we welke het uiteindelijk werd. Het is niet deze geworden, maar zelf vond ik hem wel goed. Nu kwam ik tot de realisatie dat dit één van de betere foto’s van mij is: op spontane foto’s pak ik niet altijd even goed, maar op foto’s van fotoshoots blijkbaar wel. Je gelooft het dus wel als ik zeg dat ik met deze foto supertevreden ben!

Wat denken jullie er van? En wat zijn jullie ‘currently lovings’?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

7 gedachten over “CURRENTLY LOVING: April

    1. Kei lief van je 😘 was aan het twijfelen om deze rubriek op te starten, omdat je nooit weet of je elke keer weer genoeg content gaat hebben. Maar hier is het aardig gelukt dus ga ik hier gewoon lekker mee verder. Xx

      Liked by 1 persoon

      1. Het is een hele leuke rubriek! Ik ken het gevoel, ik twijfel veel te vaak en veel te veel over dingen die ik wil doen met mijn blog gewoon omdat ik zo onzeker ben over die dingen! Zeker blijven verder doen, girlie! Xxx

        Like

Geef een reactie

