EVENT: Opening H&M Home Antwerp

Hallo daar!

Vandaag was het dan zo ver. Je kan het al wel raden…

De officiële opening van de H&M Home in Antwerpen!

malta-handmhome-logo-3

Zelf heb ik gewikt en gewogen om wel of niet te gaan, maar gisterenavond sloeg mijn hart ietsje sneller bij de gedachte dat er dus geen lange treinreis naar Gent of Luik aan te pas zou moeten komen om deze wondermooie winkel te kunnen bezoeken.

En zo belande ik deze ochtend al om 10.00u in het Centraal Station. Misschien denk je “T’is weekend en die winkel ging trouwens pas open om 11.00u. Margot, ge bent een beetje zot.” en heb je dus deels gelijk. Maar tot gisteren wist ik niet dat H&M een cool and comfy Pillow House zou neerpoten in het station! Een wat? Een ‘huis’ met 2 grote ‘bakken’ vol met kussens waar je kon induiken. Z to the ALIG! Een kinderdroom die in vervulling gaat.

image_00003

Als het geluk meezat vond je de gift card ter waarde van €150 en kreeg je daarbovenop een ritje met de fietstaxi naar de store zelf. Maar even leuk waren de gift cards van €5, €15 (en nog andere bedragen) en ook de wondermooie schorten (waarvan ik ééntje won!).

image_00022

Hierna was het dringend tijd om de winkel zelf eens te gaan bezichtigen. Met veel verwachtingen liep ik over de Meir tot de winkel in mijn vizier kwam. De (tientallen, oeps) foto’s die ik trok spreken voor zich.

image_00004

image_00005

image_00006

Het spiegeltje! (Remember my wishlist?)

image_00009

image_00020

image_00018

Natuurlijk kocht ik iets!. Maar wat? Dat zie je morgen, samen met nog vele andere foto’s verschijnen op Facebook (like je Life On Sneakers trouwens al?)

Zijn jullie van plan de winkel eens een bezoekje te brengen? Let me know!

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

3 gedachten over “EVENT: Opening H&M Home Antwerp

  1. Ik vond dat kussen springen ook geweldig! Beetje eng om me zomaar achterover te laten vallen, maar nadien naar hartelust rondzoekzn voor het juiste envelopje 😉 Leuk verslag 😊

    Like

Geef een reactie

