COLLAB: Coca- Cola Belgium X Life On Sneakers

Hallo daar!

Het is alweer een tijdje geleden. Hopelijk genoten jullie van een zonovergoten en relaxte vakantie, hier in ons Belgenlandje of zuiderse oorden.

Een tweetal weken geleden werd ik uit het niets gecontacteerd door Coca- Cola Belgium, met de vraag of zij me mochten uitnodigen voor een exclusieve fotoshoot. Daarop kon ik absoluut geen nee zeggen!

10365750_872073849502398_3462327171076320238_n

Vorige week vrijdag was het dan zover. Place of meeting: Berchem Station. Van daaruit werd ik, samen met nog 5 andere meisjes en 1 jongen, met de taxi weggebracht. En wat is nu een betere locatie voor een Coca- Cola shoot dan hun Visitor Center in Wilrijk!

image_00007

We werden super- vriendelijk verwelkomd door Sarah van Palm trees and Heels en Lima van Lima’s Wardrobe. Zij gaven ons doorheen de dag tips in styling en modelling. En dat was z a l i g!

image_00001

De make- up werd verzorgd door Crystal Die. Het was de eerste keer dat ik werd opgemaakt. En het resultaat? Fantastisch, vond ik!

 image_00004

image_00005

Het was een super- toffe dag waarbij ik zalige mensen leerde kennen. Thanks Coca- Cola for the best experience in my life so far! Nu doe ik even van ‘Open Happiness’ en laat ik jullie nog genieten van enkele sfeerbeelden.

image_00002

image_00003

image_00012

Voor ik het vergeet: Life on Sneakers is nu ook te vinden op Facebook! Dus liken liken die handel 😉

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

8 gedachten over “COLLAB: Coca- Cola Belgium X Life On Sneakers

Geef een reactie

