Almost a new store in A- town (+ wishlist)

Hallo daar!

Op 25 april gebeurt er iets in A- town. Iets leuk, heel erg leuk zelfs. Iets waar menig mens over droomde de laatste tijd. Misschien las je er al over of nog niet, maar…

H&M Home komt na Luik en Gent ook naar Antwerpen!

940_hm

malta-handmhome-logo-2

De vestiging op de, welbekende, Meir wordt uitgebreid met een Home afdeling. Allerhande mooie decoratieve accessoires voor je slaapkamer, badkamer,… kan je daar weldra vinden. Het is nog even wachten om te kunnen rond- of verdwalen in de offline winkel, maar dat wil niet zeggen dat we al niet even online kunnen rondneuzen.

En zo ook een wishlist op te stellen. Een beetje dromen en voorbereiden kan nooit kwaad! Zoals ik hieronder.  Kijk je mee?

  1. Picknickplaid ‘You are my favourite flavor’

Picknickplaid

Het is zalig weer en dan is picknicken sowieso een must en tof om te doen. Maar met dit picknickdeken wordt het gewoon nog ietsje leuker!

2. Metalen opbergmandje 

Opbergmandje

Met veel dingen die rondslingeren op mijn kamer is zo’n opbergmandje een echte need-right-now. En als het dan nog in een mooi design is ben ik helemaal verkocht!

3. Ronde spiegel

Spiegel

I’m a sucker voor mooie spiegels. Zoals dit ronde exemplaar in een mooie goudkleur.

4. Geurkaars ‘Pine forest’

Geurkaars

Al heel lang zoek ik naar een geurkaars waarvan de geur me echt aanspreekt, iets speciaals. Geen mainstream geuren die je vaak terugvindt in interieurwinkels e.d. My room will smell like a forest and I’ll love it!

5. Strandlaken ‘Relax, you are amazing’

Strandlaken

No words needed. Awesomeness- level: super super high!

6. Kussenhoes

Kussen

Sinds een tijdje spreken mijn kussenhoezen me niet echt meer aan. Dit exemplaar mag dus gerust hun plaats innemen.

Heb jij al favoriete items? Zo ja, dewelke en heb je ze al of nog niet?

Ter info: H&M Home Antwerpen opent op 25 april om 11u. Tot dan?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

11 gedachten over “Almost a new store in A- town (+ wishlist)

    1. Super- leuk om dat te horen Charlotte, ik doe m’n best 😀 dat zijn de twee blikvangers momenteel, goede smaak dus 😉 die vielen me direct in het oog, nu hopen dat ze die gaan verkopen in de Antwerpse vestiging!

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

