EVENT: Matuvu Fashion Agency’s VIP Sample Sale

Hallo daar!

Gisterenmiddag kreeg ik een onverwachte, maar echt leuke mail in mijn mailbox:

een invite voor de VIP Sample Sale van Matuvu Fashion Agency!

Superoverdonderd als ik was besloot ik te gaan. Heel de week zag ik op Instagram al leuke sfeerbeelden van hun Press Day voorbij komen en kreeg ik zoveel zin om de showroom én collecties te ontdekken.

Maar kennen jullie hen al?

Matuvu Fashion Agency is een jong en dynamisch agentuur dat de speciaalzaken/boetieks uit de Benelux een keuze biedt uit uitzonderlijke labels en collecties in fashion & accessoires.

Met veel verwachtingen trok ik dus naar het noorden van ’t Stad. En die verwachtingen werden ingelost. Kijk hieronder maar naar de foto’s die ik trok, die spreken voor zich.

image_00015

image_00010

image_00013 image_00009

 Op Instagram kregen jullie al een sneak peek van mijn aankoop. Ik hou zo veel van mijn nieuwe t-shirt van Blake Seven, echt liefde op het eerste zicht (en ik had ook echt een nieuwe witte t-shirt nodig)!

image_00002

image_00001

Wat vinden jullie trouwens van mijn t-shirt?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

2 gedachten over “EVENT: Matuvu Fashion Agency’s VIP Sample Sale

Geef een reactie

