New In: what’s in the black tin box?

Hallo daar!

“It’s Friday, Friday, gotta get down on Friday. Everybody’s lookin’ forward to the weekend, weekend”. Met een ongelofelijk fout nummer, my guilty pleasure, de vakantie ingaan, why not?!

En vrijdag staat bij mij voor pleasure. Funky pleasure, maar op een eenvoudige manier.

Toen ik daarstraks thuiskwam stond er een pakket op mij te wachten, ready to be opened. Niet wetend wat me te wachten stond opende ik vol enthousiasme de doos.

En wat zat er in?

image_00002

image_00009

Tadaaaa!

OAK Concepts is een Limburgs merk dat staat voor eenvoud, functionaliteit en schoonheid. Authentieke materialen, vertaald naar een modern product. Ze werken zowel rond koffie en thee alsook food en living. Zo krijg je een leuke mix van producten die allemaal aansluiten bij elkaar.

In oktober vorig jaar had ik al de eer om hun thee creaties te proeven en het merk te leren kennen tijdens de Pop-up Class, een super leuk initiatief van Cronos Groep i.s.m. Supermachine om jong ondernemerschap te stimuleren.

En hoe lekker was dat allemaal! Er waren een tiental soorten losse thee aanwezig, van een groene thee met kersenaroma tot een zwarte thee met vanille en rum, voor ieders wel iets.

Buiten de thee zelf zijn er dan ook accessoires beschikbaar om je thee-moment helemaal af te maken. Onder andere een mooi theepincet, een schattige zandloper en een supermooi theeglas.

image_00003

image_00006

image_00007

Natuurlijk is dit alles ook vergezeld van een pakje thee: de Sparks and Honey, een thee die ik vorig jaar nog niet proefde (schande!). De ingrediënten voorspellen vast al veel goeds en lekkers 😉 I’m ready to test!

image_00008

Q: drinken jullie graag thee? Of liever een kopje koffie of een tas warme chocolademelk? Laat het me weten in de comments 😀

Zo, ik wens jullie bij deze een fijn weekend of een fijne vakantie toe.

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

2 gedachten over “New In: what’s in the black tin box?

Geef een reactie

