Fashion: Last Friday (Night) in Antwerp

Hallo daar!

Een nieuwe week, nieuwe kansen. Waar die positiviteit, op een maandag nota bene, vandaan komt? Negenennegentig procent kans dat dat komt door afgelopen vrijdag.

Toen was het namelijk de officiële lancering van de nieuwe Superstar sneakers van Adidas! Wellicht hoorden jullie er al over, maar waarom was dit nu zo’n ‘big deal’?


Supercolor viert onze gelijkheid met diversiteit. Met 50 Superstar-kleuren om uit te kiezen, zit er voor iedereen eentje tussen. Dit pack is meer divers dan welke collectie ooit, en dat maakt het tot het meest individuele pack tot nu toe.

– Pharrell

pharrell-williams-x-adidas-originals-superstar-supercolor-pack-08

You-Could-Win-the-Entire-adidas-Originals-Superstar-Supercolor-Pack-4-e1425596361721

Simpel, in drie zinnen, uitgelegd door de creator himself, Pharrell Williams. Omdat ik nood had aan nieuwe schoenen/sneakers (lees als: ik bezit buiten All Stars geen andere sneakers en deze lieverds zouden dus een perfecte aanwinst zijn) en op slag verliefd was op de collectie stond ik dus op mijn ‘vrije’ vrijdagochtend al om half tien in Antwerpen.

Geen overload aan mensen, geen wachtrij tot aan het einde van de straat,… Het duurde dus niet lang voor ik met een paar ‘Navy Blue’ SuperStar Supercolors buiten stond. I’m in love ♡

image_00009

image_00010

’s Avonds was er nog een superleuk launch event in Monar & Clothes (Everdijstraat 35), waar ik eindelijk eens met supersweet collega- bloggers Dries (Dries Vriesacker), Joya (Seen by Joya) en Céline (Urban Fashion Scenario) heb gebabbeld. Last Friday Night in Antwerp was dus pretty awesome!

Oh ja, voor ik het vergeet: dit leuk extraatje kreeg je bij aankoop van een paar SuperStar Supercolors. Nu nog een platenspeler vinden… 😉

image_00001 (1)

Aan welke kleur geven jullie je voorkeur?

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot


4 gedachten over “Fashion: Last Friday (Night) in Antwerp

  1. Wat een toffe kleur adidasxpharrel heb je gekozen. Mijn fave kleur is bright orange, maar ik heb al zoveel sneakers dat ik ze van mezelf (nog) niet mag kopen…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

