Personal: where I have been

Hallo daar! Iedereen maandag overleefd? Hoogstwaarschijnlijk wel!

Voor ik aan mijn effectieve blogpost begin: sorry. Sorry dat ik jullie vorige week zonder nieuwe blogberichten liet zitten. Ik zat een beetje in een creatief dipje, tezamen met (nog altijd) veel schoolwerk en heel wat aangelegenheden.

Maar dat is nu in 1 klap opgelost, want vandaag vertel ik jullie gewoon over enkele dingen die ik de laatste tijd heb gedaan! Hopelijk kan dat de schade goedmaken.

Hier gaan we dan!

Dus: momenteel werk ik heel veel voor school. Er is een grote examenopdracht en daar kruipt veel tijd in. Wat er allemaal bijhoort is veel opzoek-, lees-, en schrijfwerk. En ook op onderzoek uit gaan. Het fijne eraan? Ik kon me plaatsen bij een thema waar ik me zo hard in thuis voel: cultuur. Dat is ook de afstudeerrichting waarvoor ik volgend jaar kies: Kunst- en Cultuurbemiddeling. Alle extra culturele bagage die ik krijg door dit werk zal goed van pas komen de volgende jaren.

image_00004

image_00003

Verder ben ik de laatste 2 weken gepassioneerd geraakt door het veelvoudig maken van mijn, nu, favoriete smoothie (waarvan je het recept hier kunt terugvinden!)! Er is niet veel tijd nodig om die te maken, maar het genieten ervan daarna neemt meer tijd in beslag 😉

image_00025

Ook bezocht ik de nieuwste aanwinst van de Nationalestraat: de nieuwe vestiging van Clouds Of Fashion! Hierover komt nog een uitgebreidere post.

image_00014

Sinds vrijdag, 2 weken geleden, ga ik met dit goede weer per fiets naar school. Wat mooie zonsop- en ondergangen oplevert. Ook kan ik me zo gemakkelijk verplaatsen naar andere plekjes in de stad om mijn middagpauzes, ergens anders dan op school, door te brengen. Dat deed ik afgelopen maandag aan het MAS en wat was me dat genieten!

image_00024 image_00022

image_00023 image_00026

Ook bezocht ik zoals gewoonlijk Caffénation, maar ook enkele andere koffiebars, een tentoonstelling,… Maar die zaken zijn voor een andere keer 😉

Ziezo, nu zijn we allemaal weer een beetje bij. Vanaf nu komen de blogposts er weer aan, ideetjes genoeg om weer te bloggen!

Fijne maandagavond nog en tot blogs.

Veel liefs,

Margot

Geef een reactie

