First big announcement!

Goeiemiddag allemaal. Het is vandaag woensdag, maar voor mij een happy woensdag.

En waarom? Misschien konden jullie het al wel lezen op mijn Instagram. Anders lezen jullie het voor het eerst hier.

It’s storytime!

Het begon vorige week vrijdag. Ik was zoals altijd m’n Instagram aan het checken en was bezig met DM’s te beantwoorden en dergelijke. Plots verscheen er een aanvraag binnen om een DM toe te laten. Toen ik zag dat het van ‘Subdued’ was drukte ik onmiddelijk op het vinkje. Allereerst stond er wat algemene informatie over het merk, wat ik allemaal al wel wist. Maar daarna kwam het pas: ze zeiden dat ze echt van mijn Instagram en stijl hielden! En dat ze het fantastisch zouden vinden om samen te werken!

Daar ben je natuurlijk even niet goed van… Ik was zelfs een beetje in shock: als startende blogger, een Instagrammer die het nog niet lang heel goed doet, zo’n kans krijgen. Dat is een moment de gloire, een beetje trots dat naar boven komt. Wat betekent dat nu?

Wel, ik mag samen met de Storemanager van de vestiging in Antwerpen 2 outfits uitkiezen. Deze zullen zowel hier als op Instagram verschijnen. Ik keek al een paar keer op de site, maar ik kan maar niet kiezen uit al die mooie stukken!

Volgende week ga ik de outfits kiezen en shooten. Vanaf dan krijgen jullie ze te zien!

image

Zo, dat was het dan! Vraagje: wat zijn jullie favoriete winkels? Ik hoor het graag in de comments!

Tot blogs!

Veel liefs,

Margot

2 gedachten over “First big announcement!

Geef een reactie

