Life On Sneakers: wie, wat ?

Hallo daar! Ja, jij. Die dit nu leest. Welkom op mijn blog. Welkom op Life On Sneakers .

Een kennismaking is wel handig, niet ?

Mijn naam is Margot, ik ben 19 jaar (binnen enkele maandjes 20). Antwerpen is mijn studentenstad, waar ik Sociaal werk studeer en ietsje daarbuiten woon ik. Lichtjes verslaafd aan appels, warme chocomelk (sorry coffee- lovers, ik zal nooit of nooit één van jullie worden), cultuur en zoals jullie al konden raden: sneakers. Deze comfortabele schatjes nemen het merendeel van mijn schoenkast in. No regrets hoor!  Vooral dan All Stars van Converse. In het blauw, grijs, rood,…

En verder niets speciaals. Tenzij je nog iets wil weten ? Vraag maar. Geen enkel probleem. In de sidebar vind je mijn e-mailadres.

Door te bloggen laat ik jullie kennis maken met mijn leefwereld. En dus ook die kleine verslavingen (oops…).

Wat het hier gaat worden ? Geen idee. Maar alleszins een groot avontuur. Voor zowel jou als mij. Maar wel een avontuur waar ik ongelooflijk veel zin in heb!

Veel liefs,

Margot

P.S.: dit ben ik 😉

10966479_835962313113552_293164462_n

P.P.S.: Laat me zeker weten wat je van de blog vindt !

Geef een reactie

